Kartki specjalnie dla nauczycieli.


   
Teraz już mogę pokazać moje kartki, bo rozdane nauczycielom .
To kartki podziękowania dla nauczycieli LO w Chrzanowie. 
 Dziś mój syn odebrał świadectwo ukończenia szkoły średniej :)
Karteczki były taką małą niespodzianką. Nikt nie wiedział, że je robię.

Digi stemple pochodzą ze strony ; http://novinka-digi.blogspot.com/


  


 To podziękowanie dla nauczycieli.




No i hurtowo ;)




 A to kartka dla Pani dyrektor. To człowiek, który całym sercem dba o swoich uczniów. Drugiej takiej Dyrektorki ze świeczką szukać ! Pani Lucynka uczyła jeszcze mnie w LO, a było to 24 lata temu.
Teraz tą karteczką mogłam się odwdzięczyć także ja , za okazane serce.




 Na kremowym tle podpisała się cała klasa III C.






Tak oto skończyliśmy edukację w szkole średniej :)

1 komentarz:

  1. Świetne ! Cytat z wypowiedzi JP fantastyczny :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń