Tutorial na kwiatka ...z dziurkacza serduszko z Biedronki ;)


 Dawno nie robiłam żadnego tutorialu na kwiatki z dziurkaczy, więc dziś przyszedł na niego czas :)
Wczoraj kupiłam nowy dziurkacz. Tym razem z Biedronki - serduszko z falbanką. 
Ciekawy. Dużo możliwości wykorzystania.
Ma ok 2,5 cm.

To czas zacząć !

1. Wycinamy 12 serduszek z papieru np. do ksero.

 

 2. Tuszujemy brzegi. Ja wykorzystałam tusz Heyda w kolorze fuksji.


 3. Gnieciemy w palcach serduszka i rozwijamy.


 4.Wycinamy małe kółeczko, do którego będziemy doklejać płatki. 
Ja korzystam jak zwykle z kleju Magicznego.

5. Przyklejamy cztery serduszka.


 6. Smarujemy ponownie klejem i przyklejamy kolejne 4 płatki. Należy pamiętać, aby przykleić je pomiędzy wcześniej przyklejonymi serduszkami/płatkami - na ich łączeniach.

No i po przyklejeniu środeczka mamy taki oto kwiatuszek.
ma około 4,5 x 4,5 cm.


Dziurkacze są fajne, tanie. Szkoda tylko, że mały wybór :)

Pochwalcie się swoimi kwiatkami w komentarzach !!!!


2 komentarze: