Wspomnienia tuszem zapisane


W 1986 roku moja mama została kierownikiem świetlicy przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Chrzanowie. W następnym roku powstał pomysł zrobienia Kroniki Świetlicy. I stało się tak, że ja już 2 lata po skończeniu tej szkoły musiałam zrobić pierwszą stronę wspomnianej kroniki. Potem przez lata pisałyśmy wraz z mamą notatki z wydarzeń tejże świetlicy rysując różne dodatki do wpisów. Niestety nie były wtedy dostępne aparaty cyfrowe, by wklejać zdjęcia.
7 czerwca 2008 roku świętowaliśmy 100 –lecie naszej szkoły. Mój syn był wtedy w VI klasie, a ja jako przewodnicząca z trójki klasowej załapałam się do przygotowania obchodów.
Udało mi się wtedy też sfotografować opisaną powyżej kronikę świetlicy.
Wykonana była przeze mnie pierwsza strona. Całość piórkiem i tuszem.
Cieszę się, że po tylu latach mogłam ją znów zobaczyć !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz