Odnowione fotografie z 1908 roku

Dwa zdjęcia w słabym stanie, bo z 1908 roku. Zrobione w Asnieres we Francji.
Moja pamiątka rodzinna, która jest dla mnie bardzo ważna. Mam oprócz lalek i robótek ręcznych jeszcze jedno hobby - genealogię.
Trochę pobawiłam się Paint Shop Pro i fotki wyglądają teraz tak jak poniżej.
Nie jest to szczyt obróbki, ale i tak jestem na chwilę obecną zadowolona z efektów. Nessa pewnie by skrytykowała :)

Na fotce poniżej mój pradziadek wraz z babcią i jej bratem. Moja babcia ma tutaj parę miesięcy, bo urodziła się w 1907 roku.

Fotki zrobione 16 września 1908 roku.

Tutaj znów babcia, ale w wózku i obok jej brat, a mój wujek.
Foto przy ich domu.

1 komentarz:

  1. Loreen takie zdjęcia to istny skarb!
    Sama mam podobne pamiątki po pradziadkach!

    OdpowiedzUsuń