Tutorial na różę opisywaną jako chińska


To dziś jeszcze jeden tutorial na różę chińską (pogoda do kitu, na rower się iść nie da) ....różyczka wręcz błyskawicznie robiona...

Potrzebne nam będą:
- nożyczki do ozdobnego cięcia ( najlepiej taka niby fala jak u mnie)
- klej do papieru np Magik,
-papierowy kwadracik dowolnego koloru.

 1. Wycinamy kwadrat mniej więcej 10 cm.

 

  2. Z kwadracika , nożyczkami z falą wycinamy odręcznie coś w kształcie koła. Nie musi być równe.


 3. Robimy tzw. ślimaczka ;)


 4. Zwijamy zaczynając od zewnątrz koła do jego środka.


5. Nie czekając, aż klej wyschnie zaczynamy wywijać na zewnątrz wystające płateczki. 
Ja używałam "bocianów" do biżuterii.

 

Różyczka gotowa !!!

2 komentarze:

  1. Piękna!!!
    Wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...wiedziałam, ze jesteś niesamowita, ale te grafiki mnie powaliły....co w Tobie siedzi....rozumiem lalki, kartki, rózne kawiatki, a swoją drogą fajny pomysł na tą różyczkę....jesteś wielka....na lalkowy nie mogę wchodzić avast mi nie pozwala....miłego dnia Janka....

    OdpowiedzUsuń