Pudełko na szydełka

Zawsze miałam problem, w co włożyć moje liczne szydełka. Ostatnio w EMPIKU znalazłam fajne drewniane pudełko do decoupage, które szybko ozdobiłam. jest dość duży wybór u nas w Chrzanowie, ale ceny niestety jakoś dziwnie poszły w górę nawet o 50%. Szkoda, bo zabawa super z takim ozdabianiem.
Oto efekt mojej pracy.

Uwielbiam bejcę z akrylem, która "ujawnia" strukturę drewna. Widać to na dolnej części pudełka.
Na górze serwetka w maki położona na "lite" drewno bez podkładu. 10 warstw lakieru bezbarwnego z połyskiem i trochę postarzającej pasty.

Wieczorem zaczęłam, a na drugi dzień wieczór już szydełka miały swój domek.

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tym pudełkiem. Też nie mam gdzie trzymać swoich szydełek i drutów.
    Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, te ceny! W katowickim empiku tym razem mały wybór był (rzadko w Katowicach bywam:)) ... ostatnio podobną szkatułkę kupiłam, chyba podpatrzę jak swoją zrobiłaś ... jest świetna!

    OdpowiedzUsuń